niedziela, 23 listopada 2014

Zima w Anglii - czyli coś na temat.

Cześć! :) 
Oj długo mnie nie było, rok się chyba uzbierał. Jakoś nie miałam weny i czasu.
Dużo się wydarzyło - spełniłam swoje marzenie - byłam w Londynie. Ten blog powstał w celu wyjazdu do Wielkiej Brytanii, a gdy to się stało, przestałam pisać.

Jednak teraz powracam z nową energią i pomysłami:))

Na dzisiejszą notkę przygotowałam coś tematycznego - w końcu połowa Polski jest już w śniegu.
Ciekawi jesteście, jak to wygląda w Anglii? Zapraszam!:)


O brytyjskiej pogodzie wiemy tyle, że jest bardzo deszczowa.
Jednak, co z tym śniegiem? Otóż, oczywiście, występuje, jednak znacznie rzadziej niż u nas.
Wielka Brytania to przecież umiarkowany, łagodny klimat morski. Mimo, że zdawać by się mogło, że zimy powinny być ostrzejsze niż u nas - to nieprawda. Wpływ na to ma ciepły Prąd Zatokowy.

Ogólnie typowej zimy w Anglii nie ma. Chłodniejszy czas to po prostu "Christmas time". Śnieg pojawia się naprawdę rzadko i w znikomych ilościach. Zastępują go oczywiście liczne opady deszczu, co nie jest chyba żadną nowością :)


Temperatury dzienne ujemne są znikome, górują te dodatnie.  Niekiedy w styczniu/lutym spada poniżej, jednak głównie w nocy. W dzień temperatury wahają się przy zerze, jednak zazwyczaj nie są niższe.

Tak więc - śnieg to naprawdę coś wyjątkowego i rzadko spotykanego, a święta bez niego, to żadna nowość. 
Głównie spotykane są obfite deszcze, które tylko niekiedy zastąpione są przez opady śniegu:))


Enjoy!:)

24 komentarze:

  1. Tam musi być naprawdę cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.meyonn.blogspot.com zapraszam do obserwacji, a nóż się spodoba, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak moja kumpela która mieszka w UK napisała mi że spadł u niej śnieg a ludzie chodzili w samych bluzach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć ! ciekawy wpis myślę że tu zaglądne jeszcze nie raz :) jeżeli masz chwilke czasu możesz wpaść do mnie (dopiero zaczynam) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/day-like-every-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog. ;3

    Zapraszam
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcialabym bardzo pojechać do Londynu ;) może kiedyś się spełni.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie przekonuje mnie Londyn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn fajne miast fajny post i zdjecia
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim marzeniem jest mieszkać w Londynie, ale brak śniegu to dla mnie jednak spora wada. Brakowaloby mi go. Mam uwagę co do samego bloga, zdjęcie z tła przeszkadza nieco w czytaniu. Reszta jest zupełnie w porządku :>

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym odwiedzić Londyn :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym być w Londynie ! c
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  17. No więc witamy na starych smieciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny klimat fotek :D
    mój blog ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam takie marzenie, cieszę się ,że Tobie się już udało je spęłnić, jest to cudowne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie tam wszystko wyglada :) klikniesz w kliki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie tam
    zapraszam do mnie
    http://gabrr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiłaś mnie!
    Poklikasz w linki od dresslink ? jeśli tak , podlinkuję cię w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń