piątek, 14 grudnia 2012

07. Oxford Street.

Oxford Street -
- ulica w Londynie, skupiająca ponad 300 sklepów od Gucciego do Prady. Najbardziej ruchliwa i zatłoczona ulica w Europie. 
Znajduje się ona w londyńskiej dzielnicy City of Westminster w części West End.
Obecnie stanowi część drogi A40, Choć nie jest oznakowana, podobnie jak inne drogi w centrum Londynu.




Oxford Street jest obsługiwana przez 5 linii metra: Bakerloo, Central, Jubilee, Northern i Victoria.


Kolejny sklep PRIMARK na Oxford Street :




aktualny obraz Oxford Street: www.worldcam.pl/3075,6,27,podglad.html




Enjoy!

43 komentarze:

  1. Fajny blog:))
    Zapraszam do mnie http/ola_pysia.blogspot.com + zapraszam do zadawania pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne:) Londyn <3

    zapraszam do mnie
    http://eefiil.blogspot.com/

    zaobserwujesz, poczytasz, skomentujesz? Odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. <3
    Obserwuję i Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na twojego bloga, moim celem też jest Londyn <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, ciekawy post :)

    chcialabym tam kiedys polecieć^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam się tam wybrac, ale nie miałam jeszcze okazji :/
    P.S. zapraszam na nowy wpis - jak krok po kroku zrobić swoją wymarzoną kokardkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham londyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce do Londynu!! ;)
    zapraszam: arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj do Primarka jakbym weszla to z godzinke by mnie nie bylo :P

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) ZAPRASZAM DO MNIE :)
    OBSERWUJEMY ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie tam. C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym się tam wybrał...o taaak:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia <3.
    Londyn <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym odwiedzić Londyn ♥
    Mam do Ciebie wielką prośbę, a mianowicie chciałabym abyś kliknęła na moim blogu w baner sklepu "Sheinside", który jest umieszczony na samej górze w prawej kolumnie, odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham Londyn <3
    +zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to miasto! Byłam i chcę jeszcze raz ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie że takiego bloga prowadzisz bo uwielbiam Londyn i cieszę się że czegoś nowego się o tym przepięknym mieście dowiem :)

    zapraszam http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, Londyn to miasto marzeń :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym kiedyś odwiedzić to cudowne miasto !;)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  20. marze o wycieczce do Londynu ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabyk kiedyś zwiedzić tą wspaniałą okolicę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam zobaczyć Londyn :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś mnie tam nie ciągnie. W sumie interesuje mnie to, że panuje tam jeszcze monarchia, ale to pewnie dlatego, że ciekawi mnie historia.
    Kiedyś pewnie tam zajrzę, bo najchętniej zwiedziłabym cały świat :D
    Nie wiem czy tylko ja mam tak, ale nie mam polskich znaków.
    Pozdrawiam i zapraszam na losowanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. od zawsze chcę zwiedzić Londyn, ale jakoś nie jest mi to pisane :<

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny londyn!
    heeylittlegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno wrócę tutaj nie raz. Z przyjemnością poczytam o ciekawostkach Londynu tym bardziej, że marzy mi się tam wyjazd! <33♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym ją odwiedzić! :)
    our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny wpis !
    zapraszam do mnie kochane :* http://blacksheep078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo! bardzo się cieszę,że istnieje taki blog! <3 na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny blog! londyn jest naprawdę cudowny ♥
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo byłam tam ! Cudowne miejsca ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Blog jest super ! Pozdrawiam i zapraszam do nas my cię komentujemy i obserwujemy a co powiesz na odwdzięczenie się tym samym ?

    http://sylwiajustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wpis ! piękny blog *_*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń